Tevredenheidsonderzoeken
Welzijn Scheveningen hecht veel waarde aan klanttevredenheidsonderzoeken. De resultaten van deze onderzoeken geven een indicatie van de kwaliteit en het maatschappelijk effect van zowel de vrijwillige als de professionele inzet. Eind 2021, begin 2022 heeft Welzijn Scheveningen op negen onderdelen tevredenheidsonderzoeken uitgevoerd: de tevredenheid van de vrijwilligers, de tevredenheid van de deelnemers aan activiteiten van de wijkcentra het Couvéehuis, het Kalhuis en de Mallemok, de tevredenheid van het Sociaal Werk, de tevredenheid van de klanten van de sociale winkel 'Schappelijk', de tevredenheid van klanten van de vrijwillige dienstverlening, de tevredenheid van de deelnemers van Schevenings Ontmoeten en de tevredenheid van onze samenwerkingspartners.
Ondanks het bijzondere tweede coronajaar zijn er veel reacties binnengekomen op de tevredenheidsenquêtes en is er ook in 2021 weer een grote tevredenheid gemeten. Klik hier voor de uitgebreide resultaten van de tevredenheidsonderzoeken.